Branding: welke boodschap laat jij achter?
24 juli 2022 
1 min. leestijd

Branding: welke boodschap laat jij achter?

Als je los weet te maken hoe je mensen kunt enthousiasmeren om vol te houden, dan kan je verder aan de slag. De coaching wordt daardoor ook veel leuker en mensen kunnen meer geven.

Bij de branding is het van belang dat je echt de taal van de klant spreekt

Hoe groter de organisatie wordt en hoe groter de doelgroep wordt, hoe meer je branding moet toepassen. Als je alleen bent heb je veel meer controle over je bereik.

Veel mensen beginnen met een huisstijl/ logo, maar waar je beter mee kunt beginnen volgens Christopher Marks (freelance branding & storytell expert) is het merkverhaal. 

Wat wil jij als merk neerzetten in deze wereld en waarom doe je dat? 

Wat is jouw missie, visie, maar ook jouw drive? Simon Sinek is daar heel groot in geworden met het filmpje ’It starts with why’.

Als je groter wordt heb je een ijzersterk verhaal nodig als je wilt dat het verspreid wordt

Dinsdag om 12 uur geef ik een Sneaker Support Training geven in de besloten community:
"Branding: welke boodschap laat jij achter?"

Tijdens deze training gaan we elkaar helpen door het verhaal te omschrijven, van collega ondernemers. Aan de hand van de website en social media profielen, krijgt ieder een 1e indruk. 

Matcht deze indruk met de boodschap die jij achter wilt laten?

Vervolgens gaan we hierop verder borduren om zo handvatten te geven aan elke Personal Trainer Coach in deze live online Sneaker Support.

We sluiten deze Sneaker Support af met een Q&A

Hier kun je jouw uitdagingen of overwinningen delen en/of je kunt een collega uit de brand helpen door feedback te geven.

Uiteraard is deze training achteraf te vinden in ons KennisLab onder de categorie: Opnames Sneaker Support.

Wil jij hierbij zijn?
Stuur ons een berichtje, dan ontvang je de link.

Maak er een mooie dag van en tot dinsdag!

Reactie plaatsen