Succesvol vloggen, Remi Brouns

Een hobby dat uitgroeit tot een bedrijf. Het mag dan wel een andere doelgroep/branche zijn, maar dat betekent niet dat ook wij ervan kunnen leren.

Laat je inspireren door het succesverhaal van de 4 vloggetiers

  • Het idee
  • De start FUN vlogs, overgang naar weekvlogs (avonturen die zij beleven)
  • De start van het succes, kinderen herkennen het gezin en de start van samenwerkingen
  • Omslag: we moeten het aanvliegen als een bedrijf
  • Doel: 8.000 abonnees in de zomer 2024, populaire vlogs tussen 6-7K kijkers

Maar ook:

  • Hoe vlieg je samenwerkingen aan? Kiezen van partijen en dealtjes?
  • Hoe gaan de kinderen om met deze professionele omslag?
  • Hoe ga je om met privacy en maak je keuzes.


Hoe zou jij deze ontwikkeling kunnen inzetten in jouw onderneming?

Meer info en bijbehorende linkjes vind je hier:

Veel luisterplezier en Njoya day!

Reactie plaatsen